Projekt Zielona Linia

Wzorując się na firmach, którym zależy na dobrym kontakcie z klientem, uruchomiono centrum kontaktowe dla klientów urzędów pracy z całej Polski – Zielona Linia. To pierwsze w Polsce contact center w administracji publicznej, dostępne za pośrednictwem infolinii telefonicznej i portalu internetowego www.zielonalinia.gov.pl

Usługa skierowana jest zarówno do osób poszukujących, jak i oferujących pracę. W praktyce wybierając numer 19524 (lub pisząc na adres biuro@zielonalinia.gov.pl), uzyskamy połączenie z konsultantem, który odpowie na wszystkie nasze pytania.

Celem Zielonej Linii jest pomoc w dostępie do informacji nt. rynku pracy, aktualnych ofert pracy w kraju i zagranicą, uprawnień na rynku pracy, świadczeń z urzędu pracy czy dofinansowania działalności gospodarczej. Dodatkowo otrzymamy wskazania dotyczące możliwości szkoleń i przekwalifikowania, odbycia stażu zawodowego, zrefundowania kosztów związanych z przejazdami czy podjęciem prac interwencyjnych. W razie potrzeby doradcy skierują zainteresowanych do agencji zatrudnienia, centrów informacji i planowania kariery zawodowej lub innych odpowiednich placówek.

W zespole Zielonej Linii znajduje się konsultant z Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach oraz konsultanci z Miejskiego i Powiatowych Urzędów Pracy w woj. świętokrzyskim.

 

opracowanie: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach

Patronat Honorowy

Adam Jarubas

Marszałek Województwa Świętokrzyskiego

Partnerzy XIV Internetowej Giełdy Pracy

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Patronat medialny

Copyright 2016 - Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach